Suriyeli Genci Diri Diri Toprağa Gömdüler

26.04.2012 16:57
Suriyeli Genci Diri Diri Toprağa Gömdüler
Suriye’den sosyal paylaşım sitelerine düşen bu görüntü tüyler ürpertiyor. İşte vahşetin görüntüsü…

HAKSÖZ-HABER

Suriye’de Baas rejiminin zulmü sınır tanımıyor. Son zamanlarda yeniden gelen katliam haberlerine vahşet görüntüleri eşlik ediyor.

BM gözlemcilerinin girdiği ülkede her gün onlarca kişi katledilmeye devam ederken ekranlara yansıyan katledilmiş çocuk, kadın görüntüleri yürek dağlıyor. Ancak yaşanan zulmü engellemeye yönelik insanlık halen harekete geçmedi.

Diri Diri Toprağa Gömdüler

Beşşar Esed’e bağlı güçlerin Suriyeli muhalif bir Müslümanı toprağa diri diri gömdüklerinin yer aldığı aşağıdaki görüntü yaşananları gözler önüne seriyor.

Humus’ta boğazına kadar toprağa gömülmüş gence Esed’in askerleri hakaretler ve küfürler yağdırıyorlar. Nefes almakta zorlanan gence “Beşşar’dan başka ilah yoktur!” dedirtmeye çalışan askerlere genç, zorlukla nefes almasına rağmen “Ya Allah” ve “Allah’tan başka ilah yoktur!” nidalarıyla, kelime-i şehadet getirerek cevap veriyor.

İnsanlıktan hiçbir nasibi almamış bir rejimin askerleri bunun üzerine Müslüman gencin açıkta kalan başını da toprağa gömerek vahşice katlediyorlar.

İşte insanlığın toprağa gömüldüğü o görüntüler:

DİKKAT: Görüntüler çocuklar için uygun değildir...

AÇIKLAMA: Beşşar Esed'in Türkiye'deki tetikçileri her zulüm görüntüsünün ardından ne hikmetse "Biz de zulmüne karşıyız!" dedikleri Esed'in avukatlığını yapmaya başlıyorlar. Yukarıdaki videoyu "Esed askeri hiç spor ayakkabı giyer mi?" sorularıyla kara propagandaya malzeme yapanlar aşağıdaki videoyu izlesinler. Öte yandan vahşete maruz kalan Müslüman gencin neden gözlerinin bağlı olduğu sorusunun "işkence kültürü"yle tanışık olunmadığından neşet ettiğine bağlayarak iyimser bir yaklaşımda bulunalım....  

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
adem zaza
26 Şubat 2014 Çarşamba 16:31
16:31
ismim zaza bu katliyamlara göz yuman bütün müslüman alemine söylüyorum
kafiye ibil
19 Aralık 2012 Çarşamba 12:48
ALLAHIM...
ALLAHIM....Bir sürü beddua yazabilirdim,kalbim senin sevginle dolduğu için ne diyeceğimi bilmiyorm,ama diğer din kardeşlerimin yaptığı dualara ve beddualara bende katılıyorm sen kabul et.Onları KAHHAR isminle kahret,müslüman kardeşlerimede KERİM VE RAHİM isimlerin ile muamele et.AMİİİN....
nazmi cihan
10 Haziran 2012 Pazar 10:37
torağa gömülen mücahit
Heyyyy..!!! İnsanlık nerdesin.!!!!! Yoksa bütün vijdanlardamı toprağa gömüldü..!!! ???
zeynep ecrin
29 Nisan 2012 Pazar 14:04
dua
yarabbi kahhar sıfatınla kahreyle.
seyfullah
29 Nisan 2012 Pazar 00:53
Kahhar Allah!
Allahım bu zalimleri ve Beşşar Esadı kahhar isminle kahr u perişan eyle.. Zalimler için Yaşasın Cehennem!
faruk BİTLİS
28 Nisan 2012 Cumartesi 00:18
DUAMIZ OLSUN"BURUC"2
17,18-Ey rabbimiz senin,firavun ve semud ordularını nasıl helak ettiğini biliyoruz.Rabbimiz,onları helak ettiğin gibi,zalim beşar esad ve ordusunuda helak eyle.(amin)
19-Ya ilahi,senin bunca ayetlerine karşı,o zalimlerin açık bir yalanlama,büyüklenme ve inat içinde olduklarına şahit oluyoruz.
20-Rabbimiz,bu zalimleri helak edeceğini ve onları kuşatacağını söylüyorsun.Bu helak ve kuşatmayı zalim esad ve rejiminede bir an önce ulaştır ya rabbi.(amin)
21,22-Rabbimiz “şerefli ve üstün olan” ve levh-i mahfuzda olan kitabın hakkı için.Dualarımıza icabet et.Tüm zalimleri,tağutları,müstekbirleri kahhar azabınla kahreyle ve mümin kullarını gaybi yardımlarınla destekle.onların üzerine sabır yağdır.onlara zafer nasip et.(amin)
faruk BİTLİS
28 Nisan 2012 Cumartesi 00:16
DUAMIZ OLSUN"BURUC"1
DUAMIZ OLSUN”BURUC”;
1-Ey burçlarla donatılmış göklerin sahibi olan allahım.
2-vaad ettiğin o kıyamet günü hakkı için,
3-Rabbimiz,yapılan bu büyük zülümlere hiç şüphesiz ki sen şahidsin.
4,5-Rabbimiz,bu gömü sahiplerini,topraklar dolusu küreklere sahip olan o elleri ve eli silahlı o silah sahiplerini ,sen kahhar azabınla kahreyle.(amin)
6,7-Ya ilahi,boğazına kadar toprağa gömülü olan,o müminin etrafında ayakta dikilip,onu şehid eden ve ettiren zalim beşer esad ve rejiminide sen toprağın altına göm yarabbi.(amin)
8-Ey rabbim,sen biliyor ve görüyorsun ki;o mümin kulunu şehid etmelerinin tek nedeni,beşar esadı ilah edinmeyi ret edip,sadece seni ilah olarak tanıması ve bunu haykırmasıydı.
9-Rabbimiz,herhalde bu zalim kulların senin göklerde ve yerde tek ilah olduğunu ve yapılan her türlü zülümden haberdar olacağını bilmiyorlar,bilmiyorlar ki böyle cüretkar davranıyorlar.
10-Ey rabbim,sen kitabında O mü’min kullarını şehid edip,sonra da bu günahlarından dolayı tövbe etmeyenlere,işte onlara ,sönmeyen,yakıcı ve ebedi olacak olan cehennem azabını vaad ediyorsun.şüphesiz senin vaadin haktır.Rab bimiz, bu zalimlere dünya azabını da tattır.(amin)
11-Rabbimiz,yine kitabında iman eden ve imanını şehadetiyle süsleyen, mümin kullarına , altından ırmaklar akan cennetleri vaad ediyorsun.şüphesiz senin vaadin haktır.Rabbimiz yiğitçe mücadele eden bu kardeşlerimize de dünya zaferini tattır ve onları gaybi yardımlarınla destekle.(amin)
12-Ya şedidul ikab olan rabbimiz,biz biliyor ve iman ediyoruz ki senin yakalaman ve azabın çok şiddetlidir.Rabbimiz ,beşar esad ve rejimini şiddetli yakalayışınla yakala ve onları toprağın altına göm yarabbi.(amin)
13-Rabbimiz,yoktan var ettiğin ve sonrada dirilterek kendine döndüreceğin o zalim kullarını sana şikayet edip,senin adaletine teslim ediyoruz.
14,15-Ey yüce arşın sahibi,çok bağışlayan ve çok seven rabbimiz.
16-Rabbimiz,şüphesiz ki sen dilediğini,hesapsız ve bir ol emrinle yapıp gerçeklendirensin.
Murat AYDOĞDU
27 Nisan 2012 Cuma 20:22
Neden?!!
1. Zalimler, zalimliklerini neden ifşa ederler?
Kemalistler, neden mezarından çıkardıkları âlimin cesedini asarlar?
Çeçenistan’da, Kürdistan’da, neden öldürülen muhaliflerin cesetleri tanklarla sürüklenip şehrin meydanlarına bırakılırlar?
2. Bazı rejimlerde, neden yaptıkları vahşetleri gizlemeye kalkarlar?
Kuşkusuz önde gelen mele ve mütrefin’in bunda caydırma, korkutma, dehşete düşürüp bastırma ya da üstü örtülü imha etme gibi farklı sebeplerle bunu yaparlar.
Ama bunu bilgisiz kitlelere nasıl servis ederler?
Kimi bilgisiz cahil ve bilgisizlere, psikolojik yıldırma için ifşa ederek, kimi saf cahillere de, “böyle şey olur mu canım?” Diye kandırarak.
“Gafil’e kelam, nafile kelam” sözü doğrudur. Velhasıl, kelamımız kafası karışıklar içindir, cahiller için değil.
Murat AYDOĞDU
27 Nisan 2012 Cuma 20:07
Basiret, feraset, adalet
“Bana ‘sağcılar adam öldürüyor’ dedirtemezsiniz”
Allah’a hamdolsun ki zamanla bu sözleri söyleyen kişinin bilinen kimliği kitlelerce de idrak edildi.
Peki, ama o dönemde milyonlarca saf insan’ı bu söze inanmaya iten ruh ve zihin hali neydi?
Zamanla öğrendik ki, din bir algıdır ve insanlar bu algıya göre saflarını belirlerler, zamanla belirledikleri saflar onların Din’i haline gelir.
Sevgili kardeşler, muhtemelen ki Beşar zulmüne karşı çıkan ama İslami ilkelere dayanmayan kişiler çıkacak ve bunlar zulme dönüşen fiillerde bulunacaklardır. Hatta Müslüman olduğu halde Beşar ve avenesinin yaptıklarına karşı öfkelerini yenemeyerek adaletten sapanlar da olabilecektir. Sakın ola ki, bu durumlar karşısında mücadelemiz zarar görecek duygusu ile adaletten ayrılmayalım. Olur ki bir gün, Baas çetesinin ailelerine ya da onlara boyun eğmiş zaaf sahibi kitlelere karşı bir zulüm gerçekleştiğinde “Bizim görüştüğümüz kimseler böyle bir şey yok diyor” diyerek adaletten ayrılmayalım. Olur ki Baas zulmüne karşı çıkan ama Batı kültürü içerisinde ihanet derecesinde “İsrail ile anlaşalım” diyen birkaç kendini bilmeze meydan vermeyelim.
“Gerekirse ABD işgali olsun, İsrail işgali olsun, yeter ki Baas gitsin” denirse. “Her ne pahasına olursa olsun Suriye rejimi devrilmeyecek, direnecek, sonuna kadar Suriye rejiminin yanındayız, Onu yıkamayacaklar” diyen kişilerden farkımız kalmaz.
Nitekim Suriye direnişi “Batı ülkelerinin işgaline ve İsrail ile anlaşmaya karşıyız” diyerek, Hama’da milyonlar “Mahir sen ABD ajanısın” nidası ile bağırıyorsa, Humusta milyonlar BM gözlemcilerinin yanında “Kahrolsun İsrail” diyorsa Suriye intifadasının kitlesi doğru yoldadır.
Huseyncan
27 Nisan 2012 Cuma 19:42
Savaşın bile onuru var.
İkinci video'da canlı kalkan olarak kullanılan sivillere dikkat edin.
Böyle bir rejimi savunmak ne ister?!!!
Ubeyd Fatih
27 Nisan 2012 Cuma 17:17
Bu da mizansen ?
http://www. Pressmedya. Com/?aType=videogaleri&videoID=247

Bir müslüman genç diri diri yakılıp sonra boğazı kesiliyor. Bu videoyu malum komplo sitesinde Nurettin Şirin Abiye sordum ve cevap alamadım.
Genci beşşar demeye davet ediyorlar. O ise tüm işkencelere rağmen "ya Allah" demeye devam ediyor. Önce yakıyorla ve yanarken boynunu kesiyorlar.
Birileri malum komplo sitesinde soru sorup "beşşar askerleri neden kendilerini dünyaya cani diye tanıtacak görüntüler yayınlayıp zor durumda bıraksınlar" şeklinde sorular sormuş.
Medyada defalarca haber oldu ki Şebbihalar bu cinayetleri çekip bir kısım medyaya pazarlamaya çalışıyorlar. Bu sayede tek ilahları olan Parayı elde etmeye çalışıyorlar. Onların dini, imanı, namusu paradır. Yeterki para gelsin kendilerini doğuran kadınları da yakarlar bunu bilmemek için "ajdar" olmak lazım.
Lanet olsun tüm bu görüntülere rağmen Beşşar katiline yandaş olup mazlumu ve direnişini karalamaya çalışanlara.
zalime karşı
27 Nisan 2012 Cuma 16:48
mazlumdan yana
biz müslümanlar niye bu kadar akılcı olduk ki? bu adımızla biraz ters düşmüyormu? salih kaplan kardeşim bir ayetten hareketle bir sürü kendi mantığınca soru üretmiş. ve nasıl bir bağ kurduysa sorularına isnat babından ayeti yapıştırmış. bir öncki ahmet bey de tasdiklemiş.
meseleye esed perspektifinden bakarsak muhaliflere gözdağı vermektir bu. ve gerçektir. daha önce yaptıkları bunu yapacağının garantisidir.
muhaliflerin işi diye bakacak olursak dünya müslümanlarına bir mesajdır bizi unutmayın diye. bu kadar basit.
ayete gelince herhalde müslümanlara esed hakkında iyi şeyler düşünün demiyor.
Fikret ZERKAYA
27 Nisan 2012 Cuma 16:07
HAÇLI ZİHNİYETİ
Selam olsun tüm inananlara ve ölümün eşiğinde iken Eşhedu enla İlahe İllellah ve Eşhedu enne Muhammeden Resullullah diyen adanmışlara. Biz senin sesini duyduk, sen şahid kıldın bizi o kutlu ölümünle sana müjdeler olsun, sen şehid oldun bütün alemleri kendine şahid tuturak ve sende şahid oldun ölümünle, tüm alemlere ve alemleri yaratan Yüce Rabbe.
Bir zamanlar bu toprakları müslümanlardan almak niyeti ile İslam diyarına saldıran yamyam, aç ve sefil avrupalı gruh bu diyarlarda kan, kin ve öfke kusarken bile hiç bir müslümanı diri diri toprağa gömmemişlerdi. bu ne canavarlık, bu ne barbarlık, bu ne yamyamlık. haçlılar bile yapmadı senin yaptığını ey münafık ( müslüman olduğunu söylüyor). bu zülüm bu işkence bütün müslümanlara yapılmıştır. sessiz kalanlara yazıklar olsun. elinden geleni yapmayanlar ise bu zülme ortak olmuşlardır. EY ALEMLERİN YEGANE SAHİBİ, SEN ZALİMLERE VADDETTİĞİNİ YAKIN KIL.
Ahmet Yasin Elki
27 Nisan 2012 Cuma 14:48
Spor Ayakkabılı Avukatlık
Beşşar Esed'in Türkiye'deki tetikçileri her zulüm görüntüsünün ardından ya karşı propaganda faaliyetine ya da (biz karşıyız, o zalimdir dedikleri )Esed'in avukatlığını yapıyorlar. Yukarıdaki videoyu "Esed askeri hiç spor ayakkabı giyer mi?" argümanı ile savuyuyorlar. Suriye'ye bulunmuş ve hasbelkader Suriyeli askerleriyle karşılaşanlar çok rahat bir şekilde spor ayakkabı giyebildiklerini görmüştür. Habere bırakılan 2. video buna cevap olacaktır.
ali amed
27 Nisan 2012 Cuma 14:37
Salih Kaplan'nın Şüphesi Doğruysa...
Salih kaplanın sıraladığı şüpheleri ben de düşünmüştüm. Ancak cesaret edip de yazmak istemedim. Yorumcuların öfkesini, hakaretini artırmamak için. Esatın bunu yapmayacağını da iddia etmiyorum. Ancak akıl var, fikir var. Biraz değişik düşünmek, olabilir mi diye tefekkür edip irdelemek suç mu? Salih Kaplan adlı yorumcu gibiyse peki ne olacak...?
Zehra Ergül
27 Nisan 2012 Cuma 14:04
Kahhar ve Müntekim olan Allahım zalimleri ve destekçilerini kahret!
1- Burçlar sahibi göğe andolsun,
2- Va’dedilen güne andolsun,
3- Şahide ve şahitlik edene andolsun.
4- Ki kahroldu o hendeğin adamları.
5- O yakıt doldurulup tutuşturulmuş ateş!
6- Onlar onun başında oturmuşlardı
7- Ve onlar mü’minlere yaptıklarını seyrediyorlardı.
8- Şüphesiz Rabbinin tutuşu şiddetlidir.
(Buruc/1-8)
Ayhan AKIN
27 Nisan 2012 Cuma 13:25
İflah olmaz zalimin şebbihalarına!!2
Kendinizi bir an suriyeli olarak düşünün.
Bebeğiniz boğazlanmış.İki üç yaşındaki çocuğunuz sokakta gözünden kesin nişancılar tarafından vurulmuş,kız ve erkek çocuğunuz eşiniz bacınız gözünüzün önünde tecavüze uğramış.Diri diri kardeşleriniz yakılmış.Diri diri oğlunuz gömülmüş.
Tüm bu alçaklığı yapan israil ve amerikadan daha da alçak olan bu zalimlere destek veren iran ve "hizbullah" hakkında ne düşünürsünüz????????
Sizin suriyedeki bir müslümandan ne farknız var.Arada sadece sınırın olması mı?
İnanın hiç bir farkınız yok onlar için.
Burdan tekrar ediyorum.İran ve hizbullah derhal tövbe etmeli ve bu mezhep savaşına doğru giden yolu kapamalı ve kendinden beklenen tevhid ve adalet ile mazlumlara sahip çıkmalı.
Eğer bu alçaklara destek verip alçaklığa devam ederse.
Onlara Allahın meleklerin resullerin ve tüm lanet edicilerin lanetini hatırlatıyorum.
Savaşan iki müslüman taraf olduğunda haksız olanla savaşılması emri gereğinde tüm müslümanlara savaş açtıklarının farkına varsınlar.
Çünkü biz suriyedeki savaşan mücahitleri kendimize kardeş bilmişizdir.
Bu böyle biline.
Ayhan AKIN
27 Nisan 2012 Cuma 13:17
İflah olmaz zalimin şebbihalarına!!1
İran ve "hizbullah" dolayısıyla baas hayranı iflah olmaz zavallılara bir iki kelam etmek istiyorum.
Bunların durumu tıpkı iktidarı kutsayan ve müslümanken yahudileşen israil oğullarının yahudileşme sürecine çok benziyor.
Hiç kimse hamayı ve bu gün kü barbarlığı inkar edemez.Bu günkü barbarlıkta resmi olarak 12 bine yakın insan şehid oldu.Gayri resmi sayı bunun bir kaç katıdır.
Onbinlerce kayıp ve tutukluyu da kimse inkar edemez.
Bir insan öldükten sonra ha boğazlanmış ha tecavüz edilerek öldürülmüş ha diri diri toprağa gömülmüş ha diri diri yakılmış.Sonuçta ölmüştür.
Bu saydığım ölüm çeşitlerinin kayıtlı videoları heryerde var.
Bunu inkar edemezsiniz güç ve iktidar delisi olmuş "devrimci müslümanlar"
Evet biz hala iran ve "hizbullah"tan bu barbarlığa karşı bir dur demesini ve kırmızı çizgilerini hatırlatıyoruz.
İran ve "hizbullah" bizim övünç kaynağımız ve umut kapımızdı.Benim şahsen iki tane ismi NASRALLAH adında yeğenlerim var.
Ve ilk doğacak çocuğuma NASRALLAH adını koyacaktım.
Ama durum ne?
İran ve "hizbullah" islam tarihinin gördüğü,insanın insanlığından utandığı bu barbarlık alçaklık kahpelik ve vahşiliğe kendi iktidarını ve geleceğini düşünerek destek veriyor.
İran ve "hizbullah" desteği çekse bu sapık yezid bir ayda biter.
Buna rağmen hala da bekliyoruz.İnsafa gelmelerini bekliyoruz.
Suriyeli müslümanlar her video da NERDESİNİZ EY MÜSLÜMANLAR diye feryat ederken.Bizim iran ve "hizbullah" bunların kafasına vuranlara balta veriyor.
Bu durumda eğer suriyeli müslümanlar onlara kim yardım ediyorsa yardımlarını almalarında velev ki emperyalistler amaçları için onlara yardım ediyorsa ve suriyeli müslümanlar da müslümanlardan ümidini kesmiş gelen emperyalist yardımı kabul etmekten başka çareleri yoksa kim suçlanır.
Barbarlığa vahşete tecavüze uğrayan ve son çare olarak yardım alan suriyeliler mi?
Yoksa bu barbarlığa tecavüze alçaklığa vahşete sonuna kadar destek vereceğini ilan eden iran ve "hizbullah"mı?
Kendinizi çocuğu boğazlanmış çocuğu eşi tecavüze uğramış diri diri yakılmış suriyeli ola
Şuayb Mekeç
27 Nisan 2012 Cuma 12:39
Diri,ölmeyen hep yaşayacak şehidimiz..
Sen, son anına kadar direnen, Rabbine olan tevekkülünü yitirmeyen, yürekli, ümmetin yüz akı , yiğit kardeşimiz.Biz şahidiz.. sen ölmedin ölmeyeceksin, Suriyeli kardeşlerimizin acılarını tüm dünyaya, ümmete, kardeşlerine, sözde barış gücüne,sizlere kutlu mücadelenize şaşı bakanlara en net anlatanlardan biri olarak kendini en güzel yolun şahitliğine yazdırdın.Allah ecrini kabul etsin.Senin yolunu müslümanlara.. bizlere yol eylesin.''Erkek olsun kadın olsun hiç birinizin çabası boşa çıkarılmayacak.Kötülükten fahşadan zulümden uzak duranlara,hicret ettirilenlere,her türlü eziyete uğrayanlara, öldürülenlere, savaşanlara..İşte onların kötülüklerini örteceğim onları cennetlerime koyacağım. Allah en lutufkar olandır..''( Aliimran/195) Rabbimiz yolunu yol edinen ve sadece Ona güvenen bu kardeşimizin kararlılığını hepimize şiar eylesin..''Kuşku yokki Allah yolunda çarpışan,öldürülen müminlerden karşılığında Cennet vaad ederek mallarını canlarını satın almıştır...''(Tevbe/111)
Yavuz Selim
27 Nisan 2012 Cuma 12:27
ALLAH'ın laneti..
Bazı Baas şakşakçısı utanmazlar sıkılmadan bu video ''montaj olabilir'' edebiyatına başlamışlar !..

Anlaşılan Suriye'li müslümanların tamamı İslam düşmanı Baas rejimi tarafından katledilse de bazıları İran'ın ''çok değerli'' ulusal ve mezhepsel çıkarlarını düşünerek Beşşar Esed kafirine arka çıkmaya devam edecek !

ALLAH'ın laneti Beşşar Esed kafirinin , bu tağutun sadık askerlerinin ve bunları temize çıkartmaya çalışan münafıkların üzerine olsun !
Muhammed Zeki Çalışkan
27 Nisan 2012 Cuma 12:14
Katillerin destekçilerine lanet olsun!
Bunu ifade etmeye kelimeler kifayetsiz kalıyor! Rabbim bu zalimleri ve destekçilerini kahretsin!
Aşağlık Esed lobicileri yine hemen devreye girip "bu ucuz video" ifadeleri ile aşağlık durumlarını örtbas etme gayretine girmişler!

Kendilerine olayların başlarında "Esed'in lobicileri" dendiğinde yemin billah olmadığını ifade eden bu biçarelere kendilerini yalanlarcasına bu videonun ortaya çıkmasından rahatsız olduklarını ifade etmişler.

Tam aşağlık bir tutum içerisinde Esed askerlerini temize çıkarmaya çalışıyorlar! Yakışır size!

Allah katillere ve destekçilerine lanet etsin!
Salih KAPLAN
27 Nisan 2012 Cuma 11:47
Rıdvan Abi Siz de mi? MAİDE-8 !
KAHROLSUN ZALİM BEŞAR REJİMİ !
ANCAK;
Rabbimiz;"Bir topluluğa olan kininiz, sizi adaletten alıkoymasın." buyuruyor.
Bu görüntüde ki şüpheler:
1- Gömülen kişinin saçında 1 gram toz yok, ve toprak elle düzlenmiş.
2- Gözüne toz gelmemesi için gözü bağlanmış.
3- Kıyafetlere ve ayakkabılara bakarsanız, Esed köpeklerinin kıyafetine hiç benzemiyor.
4- Toprak başından aşağıya dökülürken çok nazik davranılıyor.
5- Görüntü toprak biraz döküldükten hemen sonra bitiyor.Acaba ölmesin diye hemen çıkarıldı mı?
.....
Bu tür mizansenler 'SAVAŞ HİLEDİR' mantığıyla yapılır genelde.
İleride bu görüntünün devamında adamın topraktan çıkarılışı ve gülüşmeler yayınlanırsa, utanabiliriz.
O yüzden :
MAİDE 8.'İ UNUTMAYALIM...
Ahmet
27 Nisan 2012 Cuma 11:18
Neden?
Ben de merak ediyorum, özellikle böyle bir videoyu çekip internete atanların amacı nedir? Bu tür görüntüleri çekip yayınladığı için bir genci diri diri gömen bir zihniyet, aynı şeyi kendisi yapar mı?

Dün Irak'ta gidip önce Şii camisine, ardından Sünni camisine bomba koyan ellerin işine benziyor bu...

Sürekli bir kesimin damarına basılıyor, Allah zalime lanet etsin, zalime uşaklık edene de lanet etsin. Zulmü yapan kim olursa olsun, ona destek verecek değilim.

Sadece ABD ve uşaklarının tezgahlarına düşmemek tek derdim...
Hasan Soylu
27 Nisan 2012 Cuma 10:57
yazık!
Dün bu kan donduran görüntülerle karşılaşınca çok büyük bir infial oluşacağını, medyanın bu olayı gündemleştireceğini düşünmüştüm.
Yanılmışım! Bir kaç küçük haber dışında çıt yok!

Demek k, zulüm kanıksanmış! Ne de olsa dile kolay 10 bin ölüden söz ediyoruz. Artık insan ölümleri bizler için de anlaşılan o ki fazla bir şey ifade etmiyor.

Ve dün gece saatlerce bir kanalda Hüsnü Mahalli adlı ajanın yalanlarını izledim. Saatlerce yalan söyledi, demogoji yaptı. Kimbilir belki de binlerce insan "demek ki bildiğimiz gibi değilmiş, Esed rejiminin haklı olduğu pek çok konu varmış" diye de düşünmüş olabilir.

Düşünüyorum da Müslüman olduğunu söyleyenlein bu umarsızlığı tam bir felaket habercisi. Bu korkunç olayla ilgili merak ediyorum, bundan sonra kim ne diyecek?

Aslında siteye bir önerim var. Örneğin islami basın diye bilinen bir kaç gazetenin bir kaç günklük, ya da bir haftalık yayınlarını takip edelim. Haberlerinin ve köşe yazarlarının bir çetelesini tutalım günlük olarak. Örneğin yarın 28 Nisan Cumartesi şu yazar şu gazete bu konuya değindi, şunlar değinmedi ... diye hergün not düşelim. Bakalım canlı canlı toprağa gömülen bir Müslüman kimin kardeşiymiş, kimin değilmiş!

Çağın Yasirlerine, Sümeyyelerine kim duyarlıymış, kim değilmiş görelim!
murat tuzcu
27 Nisan 2012 Cuma 10:09
"allah direnenlerle beraberdir"
bu vahşeti yapanlara lanet olsun.
yapılan vahşeti müslümanların üzerine yıkarak baas rejiminin kanlı ellerini temize çıkarmak isteyenlerede lanet olsun.
yarım asırlık esad hanedanlığının şimdiye kadar yaptığı katliamlardan bihaber değiliz.
suriye'de ve lübnan'da binlerce müslümanın kanına girdiler.
suriye'de tekrar katliamları başladılar.
birileri hala onların suçsuz olduğunu, bu vahşeti tekfirci selefilerin yapıp suçu baas rejimine yıktıklarını söylüyorlar.
yahu be mübarekler bunların tarihi katliam ve işkence tarihi.
siz bilmiyor musunuz?
ne demeye destekliyorsunuz hala bu katilleri.
utanmuyor musunuz?
vicdanınız öldü mü?
bu mazlumlara yapılanlara karşı inatla baas rejiminin safında duranlara ne denir bilmiyorum.
dil söylemekten yoruldu.
el yazmaktan usandı.
söylesen de, yazsan da bu şahıslar için birşey değişmiyor.
ne natoculuğumuz, ne işbirlikçiliğimiz ne de basiretsizliğim kaldı.
küresel emperyalizmin ve siyonizmin uşağı olarak görüyorlar bizi.
ne diyeyim bu insanlara karşı?
desen de olmuyor demesen de.
yazık bu ümmetin gariplerine.
yazık bu ümmete.
yazık bize.
A. Mutlu
27 Nisan 2012 Cuma 09:51
Elkaidecilerin işi
burdaki görüntülrerin Surye askerleri tarafından yapıldığına dair en ufak bir delil yok. bunu ancak elkaideciler yapabilir. nitekim daha önce de buna benzer cinayetleri ırak ve afganistan'da yapmışlardır. bu görüntüler maalasef islam dünyasının yüzünü karalamk için Batı Emperyalizminin eline malzeme veriyor..
Necmettin Asma
27 Nisan 2012 Cuma 08:56
Zavallılar
Baasçı askerler gencin "La ilahe illallah" demesine karşılık öyle deme "La ilahe illa Beşşar" de diyor. Hadi bu baasçıları tanıyoruz. Beşşardan başka ilah tanımıyorlar. İran ve Hizbullah'ın gözleri bu kadar mı kör. Elleriniz, gözleriniz kurusun!
Sadık AYDIN
27 Nisan 2012 Cuma 05:36
Davet
İsa (as) mazlumlara davetini yaptığında, Ferisiler ona karşı çıktılar. Romalılarla ve diğer topluluklarla olan dengelerden söz ederek onu fitne çıkarmakla suçladılar.
Muhammed (as) mazlumlara davet yaptığında Mekke müşrikleri ona karşı çıktılar. Bizans ve Sasanilerle olan dengelerden söz ederek onu fitne çıkarmakla suçladılar.
Hüseyin (ra) mazlumlara davet yaptığında nifak sahipleri ona karşı çıktılar. Yezidin Bizans ile olan savaşından söz ederek onu fitne çıkarmakla suçladılar.
Müslümanları ahmak yerine koymayın. Ortada açık bir zulüm var. Bu zulme rağmen Baas rejimine açık bir destek var. Sonuna kadar arkasındayız, Suriye rejimini yıkamayacaklar diyen İran ve Hizbullah var.
Bir tehlikeyi, büyük şeytanları bahane dip zulmü meşrulaştıran, zulme destek çıkanlar bu hatalarından vaz geçmedikçe bizden değildirler.
Fitne çıkmasın diye mazlumlara çağrıda bulunan kardeşlerimiz, asıl çağrılarını, bu zalim Baas rejimine kayıtsız destek verenlere yapmalılar.
Ama biz, bu çağrılar çoktan yapıldı. Onlar gözleri boyanmış gibi çağrılara kulak tıkayıp Baas’a desteğe devam ettiler. Zırhlar giyilmiş, cihad başlamıştır. Baas rejimi devrilene kadar sürecektir. Baas’a olan bütün desteğine rağmen İran ve Hizbullah’a yönelik fiili bir savaş yoktur. ABD ve destekçisi emperyalistlerinde Baas’a yönelik fiili bir savaşı yoktur.
Bu nedenlerle havanda su dövmeyi bırakın, boş boş konuşmayın. Basiretli ve sadık bir Müslüman iseniz Baas’a karşı cihad eden Müslümanlara yardım edin. Basiretsiz bir Müslüman iseniz sessiz kalınve sadece dua ile yetinin, zalim iseniz Müslüman mustazaflar hakkında feverana devan edin. Allah zalimlere karşıdır, mustazafların yanındadır, o vekil olarak yeter.
BERKE HAN ALTINORDU
27 Nisan 2012 Cuma 02:33
SON NEFESLER
Suriyedeki zulumleri yapanlar, dünya tarihin nadir gördüğü cinsten bir canavar-insan türü olduklarını her fırsatta gösterdiler. Bu derece şımarıklıkla ortaya koyulan, yok o kadar da olmaz dediğimiz türden hayvanlıklar, olmaz dediğimiz çok daha büyük olayların habercisi değilse nedir?
Yaptıkları bir işgal ordusunun yapmadığı şeyler nedereyse. Suriyelilerin geçirdiği bir imtihan değilse, onlar bunları çekerken bizim durumumuz zaten bir imtihan imtihan nedir, diye sormak lazım İranı ve kuyrukçularını temize çıkarmak için daha büyük krizlerden kapı açanlara.
Hic denemeyin, nefesinizi tüketmeyin o nefesler o çukurda bitti. Çocuk mu kandırıyorsunuz. Komlo diyecek olursanız, binlerce görüntüden hepsi mi komplo diye soruyoruz. 40 yıldır zavallı sunnilerin çektiklerin anlattıklarının hepsi mi komplo. Hama katliamı da bir kurgu muydu?
Yok arkadaş, kim olursa olsun Allah için buğz, Allah için muhabbet.
ŞU AN SURİYE FİLİSTİNDEN DE ÖNCELİKLİDİR. Ve artık kabak tadı veren filistin edebiyatından da vazgeçin siz sahte vahdetçiler. ŞAM KURTULMADAN FİLİSTİNE KURTULUŞ HAYAL!
Yavuz Selim
27 Nisan 2012 Cuma 02:01
İran dini lideri Ali Hamaney'e
''Semahatlı Muhterem Rehberi Büzürg..

Rasulullah’ın (sallallahu aleyhi ve sellem) Sünnetini ve O’nun Ehl-i Beyti’nin ilmine ve mirasına saygı duyuyorsanız, gelin bu İslam düşmanı Baas rejiminin Suriye’nin ciğerine saplanmış bir hançer gibi kanımızı akıtmasına izin vermeyelim.

İnanın Şam’da sokağa gösteri için çıkanların hemen tamamına yakını abdest alıp iki rekat namaz kıldıktan sonra cihad ve şehadet niyetiyle çıkıyorlar. Bunların kanlarının akıtılmasında eliniz olamaz; bu kanlı el vallahi sizin devletinizi de mezhebinizi de yıkar..

Bir de bu mazlum insanları katledenleri düşününüz; ne namaz kılıyorlar, -kılacak olanları olsa bile ki onlar kesinlikle Ehl-i Sünnettir- ne askerlerin namaz kılmalarına izin veriyorlar. Ordusunda namazı, oruç tutmayı ve Kur’an bulundurmayı yasaklayan bir devletin; rejimine, dinine mi yardım edin diyor Allah ve Rasulü, Ali, el-Huseyn ve Mehdi (aleyhisselam)?

Küçücük çocukları bile acımadan işkence ile öldürenler ve kadınların namuslarına el uzatanlara acaba hangi Ali radiyallahu anhu ve hangi Huseyn radiyallahu anhu izin verebilirdi? Yarın siz Allah’ın katında hangi Ali ve Huseyn sevgisiyle çıkarsınız.? Dinimize hakaret eden ve Beşşar’a Rab diye secde eden ve İhlas suresini bile tahrif edip Beşşar “el-Ehad” olarak niteleyebilenler, sizin ne kadar kardeşleriniz oluyormuş da siz ve Hizbullah onların yanında duruyorsunuz, yüreğiniz burkulmadan ve vicdanlarınız sızlamadan.

Suriye’deki Müslümanların şehidleri Hama’da bugüne belki yetmiş binin üzerine çıktı. Siz devrimde bile bu kadar şehid vermediniz. Bu insanların ölümü sevmeye başladıklarını görmeniz ve buna göre Beşşar’a yol göstermeniz gerekirken bir de onu destekliyorsunuz. O zaman, sizi tanımak ve anlamak bu ümmetin üzerine farz olmuş demektir.

Ama biz Tehran sokaklarında sizin kanlı cesedlerinizi yerlerde gördüğümüz zaman, Şah’a lanet ediyor ve size de gözyaşı döküyorduk.''

Mehmet Emin Akın
Yavuz Selim
27 Nisan 2012 Cuma 01:59
ali amed'e
sözde bir İslam devleti olduğunu iddia eden ve islam düşmanı Baas rejimine mezhebi ve stratejik çıkarlarını düşünerek tam destek veren mezhepçi ve pragmatist iran rejimi Suriye de yaşanan katliamlardan birinci dereceden sorumludur.

boş yere İran ı bu temize çıkartmaya çalışma.

Ayhan Akın kardeşe katılıyorum artık harekete geçmeliyiz.
Büyük Doğucu
27 Nisan 2012 Cuma 01:38
Ayhan Akına destek
Şehadet Kervanları oluşmalı evet. Bu sessizlik sessiz kalanı boğacaktır.
Ya muntaki Allah bizi intikamına memur et, hiç değilse memur ettiklerine destekçi et. Zulme rıza gösterenlere meylettirme. Türk Kürd Arap Selefi Sufi demeden birbirimize gereken değeri tekrar vererek koyu mezhepçi-taifeci bloklara karşı iri ve diri olma anlayışını yükseltmek duasıyla.
ali amed
27 Nisan 2012 Cuma 01:10
Düşüncelerim
Kardeşlerim, müslümanlar, ne olur birbirinize kin beslemeyin. Videoları izledim. Kanım dondu, dilim tutuldu, insanlığımdan utandım, ne diyeceğimi blemez hale geldim. Bu büyük bir zulüm. O yerde sürüklenen, diri diri gömülen her kimse, ne yapmışsa da bu zulmü, bu çirkinliği haketmiyor. insan insana bunu yapamaz. Bunu yapan zalimlerin ta kendileridir. Ancak burada direk İrana, Hizbullaha yüklenmenin bir yararı yok, bir faydası yok. Müslümanlar arasında fitnenin daha da büyümesine neden olacaktır. Suriyedeki olaylar çok girift. Kim kimin arkasında, kim kimi destekliyor, kim kimle beraber, kimin eli kimin cebinde belli değil. Allah için İran ve Hizbullaha yüklenmeyin. Bu zulümlerde ne İranın ne de Hizbullahın bir ilgisi alakası yok. İran küresel anlamda Suriyedeki iç karışıklıklara daha baştan batı ve destekçilerinin karışmamaları gerektiğini, sorunlarının kendi iç dinamikleriyle çözebileceklerini, diyalogla, karşılıklı konuşarak halledebileceklerini deklare etti. Ama olmadı. Batı ve hatta Türkiye gizliden müdahele etti, iç karışıklıkların daha da alevlenmesini istediler ki müdahele edebilsinler. Halen de müdahale senaryolarından vazgeçmiş değillerdir. Daha bu gün Davudoğlu ortadoğudaki değişim dalgalarına yön vereceklerinden bahsetti. Bunun ne anlama geldiğini herhalde anlıyoruz.

Her neyse, biliyorum bazıları bana çok kızacaklardır böyle düşündüğümden dolayı. Ama ne yapayım, ben böyle görüyorum. Esat zalimdir diyorum. Ama başka bir şey diyemiyorum. Biliyorum bazıları bana çok kızacak. İrancı diyecekler, bilmem ne diyecekler. Ben İrancı değilim, ama Suriyede olanlardan da İranı sorumlu tutmuyorum. Asıl sorumlular ABD, batı ve TC'dir. Bu kadar irana yüklenmenin bir anlamı yok.

Bu zulümler bir şeylerin de habercisi bence. Tahminimce Esat gidecek, hem de belki öldürülerek. Zulümler, fitne ve fesat daha da artacak. Öyle ki müslümanlar nererede bir kurtarıcı diye inleyecek. Büyük bir imtihandan geçirileceğiz. Belki bazılarımız bu imtihanı kaybedecek. Lütfen biraz dikkatli olalım. Ahir zaman fitnesine çok yaklaştığımızı düşünüyorum. Bu fitne Suriye üzerinden başladı
ww
26 Nisan 2012 Perşembe 23:53
www
zalimler için yaşasın cehennem...
bu işin muğlak tarafı kalmamıştır turkiyeli muslumanlar daha aktif destek olmalı.
Ayhan AKIN
26 Nisan 2012 Perşembe 23:53
Harun kardeşe destek
Harun kardeşe yürekten katılıyorum.
Bu sapık mezhepçilerinn barbarlığına karşı burdan sadece konuşarak bir yere varamayız.
Hemen türkiyeli bir şehadet kervanı kalkmalı türkiyeden.
Çanakkale de sadece halepten 5 bine yakın şehid yatıyor.Onların çocuklarının ve torunlarının imdadına yetişemezsek eğer ne islamlığımız kalır ne insanlığımız kalır.ne de kadirşinaslığımız kalır.
Hayye al cihad.
metin
26 Nisan 2012 Perşembe 23:51
vahşet
baas kafirlerinden şüphemiz yok.görüntüler gerçek olmasa da bu zalimlerden herşey beklenir.fakat müslümanlar yine duygusal akımla hizbullaha irana saldırı bahanesi yapmak için ellerinden geleni yapıyor görüntüsündeler.natoyu çağıralım bu görüntülerin arkasından isterseniz.nasıl olsa başbakan 5.maddeye dayanarak natoyu göreve çağıracağını söylüyor.yani baas zulmünü kaldırmak için nato zulmü!bu çok kirli bi siyaset.yeni ortadoğuda yeni roller islamcı kardeşlerimize.bir dönem nasıl çeçenler için yol açıldıysa mücahitlere aynı oyun tekrar ediyor.fakat müslümanların önemli bir kısmı uyandı.oynan oyunun farkındayız.bu zulmün birçok müsebbibi var....
İklil Saba
26 Nisan 2012 Perşembe 23:40
من دعاء الصحابي خبيب بن عدي
اللهم أحصهم عددا, واقتلهم بددا, ولاتغادر منهم أحدا
İklil Saba
26 Nisan 2012 Perşembe 23:36
اللهم ثبت أقدامهم وأفرغ عليهم صبرا
"Allah'ım ayaklarımızı sabitle, bize sabır pınarından şanına yaraşır bir nefha gönder"
Allah bu duayı öğretti; "gözleri semadan başkasını gözlemeyenler"in yeryüzünde neler yaşadığını da anlattı. Bin yıl da sürse bu zulüm, ebediyetin yanında bir hiçtir. Ya Rabb!! Kardeşlerimize sabır ver; işkence ile ölen kardeşlerimizi mahşerde itminan ile mükafatlandır. Yüzlerini ak eyle. Geride kalanlara hikmet, basiret, sabır ve sebat ver.
HARUNN
26 Nisan 2012 Perşembe 23:09
KANIM DONDU DİLİM TUTULDU
Allah sizi kahretsin ey kafir baas rejimi
ŞAMİL
26 Nisan 2012 Perşembe 22:50
EY TÜRKİYELİ MÜSLÜMAN GENÇLER
Buradan lanet ile zilletten ve alçaklıktan payımıza düşen günahtan kurtulamayız... ah,oh vah,vuh çaresizlerin yaşlı kadınların vede aciz çocukların işi...Türkiyeli yiğit müslümanlar artık bir ekilde,Suriye cephesi için açık bir şekilde cihata koşmalı,kampanyalar ile bunu ilan etmeli,bunu müslümanların önünde sivil toplumculuk yapanlara duyuruyorum,yıllar önce Afganistana,Bosnaya,Çeçenistana koştuğu gibi...yok değilse bukadar zulme biz gözümüzü kapasak,devekuşu gibi kuma gömsek başımızı,korkudan ve dünya nimeti aşkından mıhlansakta yerlerimize,Allah bu zulme Rıza göstermeyecektir,Mutlaka Mustazafları muzaffer kılacaktır,lakin bizlerde zillet içinde kaybedenlerden olacağız.
muallim
26 Nisan 2012 Perşembe 21:57
kafirler ve zalimler güruhu
Allah Muntakimdir ve Allah Kahhardır. Ve bu kafirler güruhu er yada geç devrilecek ve açtıkları gayyada boğulacaklardır.
Allah'în, meleklerin ve tüm lanet edicilerin laneti Beşşar Esed çetesinin ve bin bir türlü yalanla, mazeretle, iddiayla onun yanında duranların üzerine olsun!
Kenan Alpay
26 Nisan 2012 Perşembe 21:02
İran ve Hizbullah Bu Cinayetlerin Parçasıdır!
İran İslam Cumhuriyeti ve Lübnan Hizbullah Hareketi ve de Türkiye'deki bazı arkadaşlar tarafından tarafından Direniş Cephesi olarak pazarlanan Esed-Baas cuntası Müslüman bir genci diri diri toprağa gömüyor ve bu marifetlerinin görüntülerini piyasaya satıyor.

Bu görüntü tanklarla yıkılan şehirlerin, kitleler halinde katledilen insanların yanında aslında çok da 'önemli' sayılmaz.

Muhtemelen devreye her zaman olduğu gibi "Katar'da el Cezire Televizyonunun sitelerinde üretilmiştir" yalanı sokulacaktır! Utanma, arlanma kaybolmuş nasılsa.


Ali Hamaney ve Hasan Nasrallah Beşşar'ı ayakta tutmak için bütün imkanları seferber etmişlerse bir bildikleri vardır herhalde?

Üç-beş "Vahhabi-el Kaideci-Tekfirci Terörist" Baas-Esed-direniş cephesi tarafından cezalandırıldı diye velvele yapmaya, duygu sömürüsü ve ajitasyon yapmaya gerek yok, değil mi!

Ne denmişti yıllar önce: "İran, İran, İraann Canlar sana Kurban, Canlar Sana Kurbaaannn!
Yiğit adam sözünün arkasında durur.

Suriye İslami Direnişini kirletmek için yarışa giren,
Suriyeli Müslümanlara destek olmak bir tarafa çamur atan,

Kendinden başka öz/hakiki/bağımsız/bağlantısız/devrimci İslamcı tanımayan arkadaşlara özellikle ithaf edilir.

Ortak oldukları zulmü oturup ailecek kana kana izlesinler diye.
Murat AYDOĞDU
26 Nisan 2012 Perşembe 20:43
BÜYÜMEYEN RUHLARDA BÜYÜYEN PUTLAR
Hiç büyüyemeyen çocuk,
kan kokulu saçlarını savurarak geçip gitti.
Sonra bir diğeri,
bir diğeri daha…
Hiç yaşlanmayan katiller,
kan konan ellerini yıkamaya bile gerek duymadılar,
zira onları yıkayanlar vardı her zaman.

Kitap putların aşırı sevgiden doğduğunu söyler.
Sahte bir sevgi,
acımasız kör bir aşığın,
elde etmek için dünyayı yaktığı maşuk oldu.
Ve maşukların putlaştığı kafalarınızda,
söz oldu dillerinizde,
tıkaç oldu kulaklarınızda.

Son bir yıla sığmayacak hafsalarınız,
dilleriniz sürekli üretecek kadar pervasız.
Sinesini yırtarcasına haykıran kız çocuğu,
eriyip duruyor vicdansız yüreklerinizde.

Ve ah!
Bir daha ah!
Milyonlarla gelen,
milyonları katleden
ve kıble haline gelen fetişler gülümsüyor,
gülümsemiyor, sırıtıyorlar,
resimlerde, büstlerde,
ama hiç durmadan.

Kan, evet bu kan,
suratlarınızdaki ifadeyi hiç değiştirmeyecek,
putlar ve onlara yönelen yüzlerinizdeki ifadenizi.
Arada bir utanıp; ‘ama’lar üretseniz de,
zamanın aşındırıcı etkisi,
sizi yok ediyor,
sizi olmasa da, kişiliklerinizi.
Ve cephedeki siperlerinizi daha derin kazıyorsunuz.
Kazıyorsunuz ve çukurlaştıkça durduğunuz yerde,
görünmez oluyorsunuz,
kör kaldığınız manzara karşısında.
Büyümeyen ruhlarınızda,
Büyüyen putlarınıza bakıp durun.
Abdulkadir
26 Nisan 2012 Perşembe 20:30
Suçlu kim?
Bu suçu işleyen İran İslam İnkılabı, muqavemet, Hizbullah, nasrallah, Sadr, Maliki, ve Esad'a destek veren Şii cephedir. Allah'ın laneti sorumluların üzerine olsun. Bu onların ilk tecrübesi değil. Çıraklık eseri değil ustalık eseridir. Onlar Irak ve Afganistan'da çıraklık yaptılar, Lübnan ve Yemen'de kalfalık yaptılar ve buralardaki Sünni öldürme, Sünnileri vehabi, tekfirci, aşırı mezhep fitnecisi olarak karalama konusunda tecrübe kazandılar ve şimdi bu tecrübelerini uyguluyorlar. Ama malesef bizler kardeşlerimizi Irak'da bu fitne kuşağının ve şer ekseninin iftiralarıyla yalnız bıraktık.
Yavuz Selim
26 Nisan 2012 Perşembe 20:11
Ya ALLAH senden başka kimsemiz yok !
Ya rab, Suriye'li müslüman kardeşlerimizi Baas zulmünden ve vahşetinden bir an önce kurtar !

Ya rab, Suriye'nin temiz müslümanlarına karşı Baasçı Nusayri kafirlere ve bu katillere askeri , siyasi ve progopanda desteği verenleri de kahret !

Suriye'li müslüman kardeşlerimize yardım et , onlara zafer nasip et ya rabbi !
Müslüman
26 Nisan 2012 Perşembe 20:00
İrancılar
İrancı kardeşler seyrettinizmi?
Dera
26 Nisan 2012 Perşembe 19:59
Ya Allah!
Ya Allaaah acil nasrak ya Allah! Malena ghayrak ya Allah! Unsur ibadak ya Allah!
Murat AYDOĞDU
26 Nisan 2012 Perşembe 19:21
Zulüm payidar kalmaz.
Bila Habeşiler, Ammar bin Yasirler Suriyede yaşıyor.
Beşar'ın ve çetesinin zulümleri Ebu Cehillere yetişiyor.
Seyredenler utansın, onlara destek verenler utansın, utanmazlarsa canları cehenneme.
Allah en güzel vekildir.
sait alioğlu
26 Nisan 2012 Perşembe 18:50
Kelimeler kifayet etmez!
Bu olsa olsa olsa vahşetin en şsdidi ve en alçakçasıdır! Kendisine ilah dedirten Esed'e can borcu olan alçaklar, bu yapılanların hesabını huzur-u hakta nasıl verecekler? Esed alçağına, katiline ve ona yamanan tırşkadan insan müsveddesi bukalemunlara lanet olsun, lanet olsun, bir dafa daha lanet olsun!
Mustafa YILMAZ
26 Nisan 2012 Perşembe 18:39
Udvanullahi illa alezzalimin
Allah'ın, meleklerin ve tüm lanet edicilerin laneti Beşşar Esed çetesinin ve bin bir türlü yalanla, mazeretle, iddiayla onun yanında duranların üzerine olsun!
selman
26 Nisan 2012 Perşembe 18:36
Ya Rabb yardım Et
Ya Rabb yardım et bu seni kutsayan iman eden müminlere. Ya Rabb kahhar isminle kahret bu dinsizleri, kafirleri ve zalimleri..Bizi de mazlumların kardeşleri zalimlerin düşmanları olarak yaz ey Allahım
Ali Alim
26 Nisan 2012 Perşembe 18:28
Lanet olsun!
Allah'ın, meleklerin ve tüm lanet edicilerin laneti Beşşar Esed çetesinin ve bin bir türlü yalanla, mazeretle, iddiayla onun yanında duranların üzerine olsun!
Rıdvan Kaya
26 Nisan 2012 Perşembe 17:47
vahşet kelimesi bu olayı anlatamaz!
Allah'în, meleklerin ve tüm lanet edicilerin laneti Beşşar Esed çetesinin ve bin bir türlü yalanla, mazeretle, iddiayla onun yanında duranların üzerine olsun!
Gökhan
26 Nisan 2012 Perşembe 17:46
Nasrun minallah
Le havle vele kuvvete ille billeh
Diğer Haberler