Suriye'de Cihad Safları Yeni Katılımlarla Büyüyor

07.07.2012 15:12
Suriyede Cihad Safları Yeni Katılımlarla Büyüyor
Suriye’de cihad safları hergün yeni katılımlarla daha güçleniyor.

İlgili Video:

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
hasan
09 Temmuz 2012 Pazartesi 12:19
maşaallah
kardeşim bunlar gerçek mücahitler. maşaallah
muhammet zeki çalışkan
08 Temmuz 2012 Pazar 19:59
allahu ekber
Bize)"Size ne oluyor da, Allah yolunda ve “Ey Rabbimiz! Bizleri halkı zalim olan şu memleketten çıkar, katından bize bir dost ver, bize katından bir yardımcı ver” diye yalvarıp duran zayıf ve zavallı erkekler, kadınlar ve çocukların uğrunda savaşa çıkmıyorsunuz ?" Bize ne oluyor da hala katil bir diktatörü ve sistemini aklamaya çalışıyoruz ?
Taberani Şami
08 Temmuz 2012 Pazar 13:35
Zalimlere lanet
Sözde ABD ve İsrail'e karşı olduğunu söyleyen,kendilerine İslam Cumhuriyeti ve Hizbullah etiketi yapıştıranların sistemi,anayasası ve partisi olan BAAS'ın siyonist Mishel Aflagh tarafından kurulan ESED ailesine nasıl yardım ve yatakçılık yaptığını görüyoruz. Beyinsel,zihinsel ve kalpsel olmadıkça kendilerine söz konusu veya benzer isimler takarak kimse müslüman olmaz.Ya da yapay İsrail karşıtlığı rolüne bürünüp "Kahrolsun İsrail" vb slogan ve kavramlarla bizim müslümanlar yıllardır aldatılıyorlar.Türkiyedeki bazı çevreler bir ülkenin resmi yayın organları gibi Firavun ESED ve rejimini hararetle savunuyor ve bu zalim tağuta karşı duran insanları da İsrail-NATO ABD işbirlikçisi gibi lanse etmekten bile utanmıyorlar.Hatta Rusya,Çin ve Hindistan gibi dinsiz diktatörleri övüyor ve sadece ABD'e çatıyorlar.Oysa,batı veya doğu emperyalistleri arasında bir fark yok ki? Hepsi de İslam ve müslüman düşmanı..Mezhep savaşını başlatan kim veya kimlerdir? Firavun ESED'i eleştirip lanet okuyana hemen ABD'ci,Vehhabi-tekfirci falan damgasını vurup ve mezhepçilik yapmakla suçlayan Türkiyedeki bu çevreler,ne kadar büyük bir çelişki,kuruntu ve haksızlık içerisinde olduklarına bakın! Rejimi ve sistemi Siyonistler tarafından kurulan,başı secdeye varmamış,aralarında bebek-çocuk-kadın-yaşlı ve ihtiyar olmak üzere her gün onlarca müslümanı şehit eden,ev ve iş yerlerini yağmalayan iffetli hanımlara tecavüz eden,camilere işeyen,vahşi metotlarla insanları işkenceden geçiren ve "ESED BENİM RABBİM DEĞİL" dir dediği için diri diri gömen bir rejimi lanetlemek her müslümanın üzrerinde farz değil mi? Şimdi bu Tağut-diktatörün karşısında durmak mezhepçilik,tekfircilik,Wehhabilik mi oluyor? Bunun kadar büyük bir iftira,saçmalık ve hezeyan ola bilir mi? Allah ve Resulunun (sav) dediğini yapmak ne zaman kötü oldu? Oysa en büyük fitneyi,ırkçı nasyonalist mezhepçiliği,ayrımcılığı ve istismarı kendileri yapmaktadırlar.Suriye bunun en bariz örneklerinden biri...Artık takke düşmüş ve kel görünmüştür.Müslümanlar neyin ne olduğunu artık gördüler.Allah Suriyeli mücahidlere yardım etsin (AMİN)
ötelerin gelini
08 Temmuz 2012 Pazar 12:22
cihadın bir kadındaki yansımaları
bu videoyu binlerce gül açarken yüreğimde o mutlulukla sevinçle izledm.

ama yorumlara çok üzüldüm. bir müslüman adam ya cihada gider yada cihada gidenlere yardm için çalışır. ben gitmek istiyorum diyen adam ya da bu videodaki aslanları öven adamlar net başında vakit geçirmeye utanmıyorlar mı ?

güzel sesli bi can kuşu elimden o topraklara kanatlandı. Allah a hamd olsun.

nasıl bi durum olduğunu da çok iyi biliyorum ve diyorum ki bir erkek internet başında şeytannın kendisi süslü gösterdiği meta ile harcamasn gençlik sermayesini. gidenlerin ise Allah amellerini mübarek etsin.
ahmet
08 Temmuz 2012 Pazar 05:04
haydi
Editör Notu: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Fatih
08 Temmuz 2012 Pazar 04:31
Elhamdulillah
Ne batının müdahalesi, ne de rafızilerin merhameti... Suriye halkının yardımcısı Allahtır ve onların feryadına koşan mücahid kardeşleridir.
Danışıksız, pazarlıksız, takiyyesiz, stratejik hesapların girdabında boğulmadan, müslüman olmanın verdiği kardeşlik bilinciyle kardeşlerinin yardımına koşan bu yiğitler bizim yüzümüzü ak etti. Allah da onların yüzünü ak etsin. Allah orada bulunamayan müminlerin öfkesini bu kardeşlerin güzel mücadeleleriyle o sınır tanımaz alçaklara tattırsın.
Biz biliyoruz ki bu mücahitler tüm devletlerin de, stratejik hesapların da oyunlarını boşa çıkaracak. Bu yüzden cehaletle, teröristlikle, maşa olmakla itham edilecekler. Ama geride duranlar Allah için bu kardeşlerini ezdirmesin, sahiplensin.
Batılıların oyalamacaları mücahitlerin zaferi ufukta belirince yerini müdahaleye bırakıp Suriyeyi Esad'dan kurtarma bahanesiyle mücahitlerin kazanımlarını kravatlı yalancılara teslim etmeye meylettiğinde inşaallah müslüman suriye halkı bu hamleleri de boşa çıkaracak ve arzuladığımız adil, onurlu gerçek bir İslam devrimine şahit olacağız.
Allah yardımcınız olsun. Allahu Ekber !
Ayhan AKIN
08 Temmuz 2012 Pazar 01:14
Cihad:Ümmetin unuttuğu farz
Bakara suresinde Size oruç farz kılındı.Size namaz farz kılındı.Size kital farz kılındı.Şeklinde kitalı yani savaşmayı namaz ve oruç gibi önemli farzların farz edildiği gibi Allah yolunda savaşın farz kılındığı açıkça belirtilmektedir.
Malesef ümmet cihadı diğer farzlar gibi görmemekte ve bu durumda müslümanların işine gelmektedir.Peygamber efendimiz Medin'de bulunduğu zaman zarfında 10 yıllık sürede 30 sefer savaşmaya gitmiştir.Bu durum her üç ayda bir ölüme gitmek demektir.
Ey ümmeti Muhammed!!!!!!Ey ümmeti Muhammedin alimleri önderleri!!!!!!Ey Türkiyeli alimler!!!!!Cihad şimdi farz değilse ne zaman farzdır söylermisiniz!!!!!
Suriye de onbinler ashabı uhdud gibi bizim bönlüğümüzü Rablerine şikayet etmek için ateş çukurlarına atılıyorlar gözlerini kırpmadan.
Ümmetin temiz kadınları kafirlerin ellerinde çığlıkları arşu alayı titretmekte.
Suriye de şu an ikinci Hama katliamı yaşanmakta.
CİHAD FARZUL AYNDIR.
Suriye cihadına giden kardeşlerime gıpta ediyorum.Dualarında bizleri de unutmasınlar.Yüce Yaratıcıdan bizleri de bu cihadda siperde duranlardan eylesin.Amin
HARUNN
08 Temmuz 2012 Pazar 00:36
ALLAH MUCAHİDLERİN YARDIMCISI OLSUN
videoyu açtığımda sandım ki arapça duyacağım. Türkçe duyunca çok sevindim. Türkiyeden Suriyeli Msülüman kardeşlerimizin yardımına koşan kardeşlerimize Allah yardım etsin. keşke aynı cesareti ben de gösterbilsem.
abdullah fani
07 Temmuz 2012 Cumartesi 22:13
Allah yardımcınız olsun
buradakilere sui zanla bakıp sürekli iran endeksli düşünen müslüman kardeşlerime eğer görmek istiyorlarsa raid salahın suriyeyle alakalı son yorumlarını okusunlar az önce baktığım zaman haber sitelerine kendi raid salahın yorumları kendi görüşlerine ters olduğu için pek önemi olmayan haberleri vermelerine rağmen raid salahın haberini önemli görmediklerinden hatta siteleri dakika haber vermesine rağmen kendi hareketlerinin maslahatlarını Allahın rızasının ve hak olan davanın önüne geçiriyorlar rabbim onları islah etsin haksöze selam köklü değişime selam ve devam çünkü bunlar suriye konusuna ayaklanmanın başından beri ferasetle bakıyorlar
abu ammar
07 Temmuz 2012 Cumartesi 17:54
bereket
Cihad bereket getirir. Rabbim her yeri bereketlendir.
emin
07 Temmuz 2012 Cumartesi 17:52
baas ordusu
Editör Notu: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
kasım aga
07 Temmuz 2012 Cumartesi 16:33
işte ümmetin kaynaşması
Elhamdülillah ümmeti Muhammed Suriyede sapıklarla ve nusayrilerle cihad etmek için vahdeti oluşturuyor,bu saatden sonra ne kadar sapık ve kafir guruhlar ne kadar da bir araya gelselerde yapacakları bir şey yok ,zafer ümmeti muhammedin olacaktır.Suriyede yanan cihat ateşi inşaallah tüm bölgeyi tutuşturacaktır.
emre Yildiz
07 Temmuz 2012 Cumartesi 15:26
Harika
Labbay Labbayk Labbayka Ya Allah
Diğer Haberler