Suriye’de Muhalifleri İşkenceyle Öldürüyorlar

24.09.2012 14:15
Suriye’de Muhalifleri İşkenceyle Öldürüyorlar
Suriyeli muhalifler Esed askerlerinin sivillere uyguladığı işkence görüntülerini yayınladı.

HAKSÖZ-HABER

Suriye’de Esed güçlerinin yaptığı işkencelerden birinin daha görüntüsü yayınlandı. Küçük bir odada Esed güçleri ve Şebbiha tarafından7 Suriyeliye ölümüne işkence yapıldı.

Suriye'de Esed yönetimine bağlı askeri güçlerin sivillere yaptığı işkencenin görüntüleri sosyal paylaşım sitelerinde muhalif gruplarca yayınlandı. 

Muhalif SANED Suriye Ahbariye Kanalı'nın internette yayınladığı görüntülerde Suriye askerleri tarafından alıkonulan 7 sivile yönelik işkenceler yer alıyor.

Görüntülerde Esed askerlerinin tutukladıkları Suriyeli sivillere bir odada işkenceyle açılmış yaralarını tekmelemeleri ve iğrenç küfürler etmeleri yer alıyor.

Ağır işkencelere maruz kalan Suriyelilerin vücutlarının her yerinde işkence izleri, morluklar görünüyor. Asker kıyafetli kişiler iç çamaşırıyla bıraktıkları kişilere önce tekme atıyor, ardından kablo ile vuruyor ve yerde tekmeleyerek bayıltana kadar dövüyor.

Odanın her tarafının kan rengine boyandığı görüntüler çocukların izlemesi için uygun değildir. (+18)

1068 Sivil İşkenceyle Öldürüldü

Suriye Devrimi Şehitleri (SRMD) adlı veri tabanına göre olayların başladığı 2011'in Mart ayından bu yana en az 1068 sivil, işkence sebebiyle hayatını kaybetti.

Merkezi New York'ta bulunan İnsan Hakları İzleme Örgütü'nün (HRW) Temmuz ayında yayımladığı, ''İşkence Şebekesi: Suriye’nin Yeraltı Hapishanelerinde 2011 Mart’ından Beri Yaşanan Keyfi Gözaltılar, İşkence ve Zorla Kayıp Etmeler'' başlıklı raporunda ülkede 27 işkence merkezinin bulunduğu kaydedilmişti.

***

İŞKENCEYLE KATLETTİLER!

Yukarıda görüntüleri yayınladığımız vahşi işkencenin mağdurlarının cesetleri de bulundu. Kimisinin başı yanmış; kimisi parçalanmış cesetlerin şiştiği ve uzun süre atıldıkları yerde kaldığı için sinekler tarafından istilaya uğradığı görülüyor. Görüntüler yayınlanamaycak durumda...

iskence-katliam-vahset-suriye.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
isa şahin
23 Temmuz 2014 Çarşamba 14:02
14:02
tüm bunlar Allahın dinine sahip çıkmamamız olabilirmi
yakub ayışığı
08 Ekim 2012 Pazartesi 14:30
vitrine bakarak yorum yapmak
meselelrin arkaplanını / içyüzünü bilmeden yorum yapma konusunda temkinli olmak lazım
tribünlere oynamak dedikleri böyle bir şey galiba
kandan geçinenenlere veyl olsun
selman derwişan-i batmani
29 Eylül 2012 Cumartesi 14:34
HİZBULLAHın müttefikleri bu işkenceciler mi
İSRAiLe karşı direniş içinde olduğunu beyan LÜBNAN HİZBULLAHının işkenceci dostlarının; FİLİSTİNli mücahidlerin kollarını taşlarla omuzlarından kıran SİYONİSt askerlerden bir farkını görebiliyor musunuz. ve hala şii-sünni kardeşliği diye yırtınanlar, NUSAYRİ kafirlerini müslüman mı görüyor. be hey şaşkınlar uyanın ve kendinize gelin artık ŞİAyı adam gibi tanıyın. bilhassa İRAN konusunda TÜRKİYEli müslümanlar derin bir analiz yapıp ortak paydanın kalıp kalmadığını açığa çıkarsınlar. Yıllardır BU ÜLKEnin müslümanları, EMPERYALİZME KARŞI VE VAHDET adına İRANı müdafa etti. HÜMEYNİCİ, İRANCI ithamları ayyuka çıkmasına rağmen göğüs gerildi bu ithamlara. YETER ARTIK... İRAN ve ŞİA için yapılan müdafalara son verilmeli. zira İRAN, İSLAMın kalesi olmaya ehil olmadığını göstermiştir. Aklı selim bir biçimde ve BU ÜLKE insanlarının fıtratına uygun bir İSLAMİ MÜCADELE STRATEJİsi çizilip, ŞİAya bakışta tam bir netlik ortaya çıkarılmalıdır. BU ÜLKEde çevirisi yapılan; tüm şii alim ve müteffekirlerin eserleri yeniden gözden geçirilmeli ve BU ÜLKEnin muvahhid genç nesline; o eserlere karşı bağışıklık kazanmasını sağlayacak TEVHİDi eğitim verilmelidir. Sevdiğini BLİNÇle sevecek nefret ettiğini de BİLİNÇle nefret edecek; KURANa, SÜNNETe, SİYASETe vakıf, STRATEJik analiz yapabilecek bir MUVAHHİD NESLİN inşası elzemdir. SELAM ve DUA ile...
SILA
27 Eylül 2012 Perşembe 17:16
sana dokunmayan yılan sinsice birgün senide vurur
nezir kardeşe derim ki sen tarafını seçmişsin. boşuna buralarda laf cambazlığı yapma. Peygamberimiz(S.A.V) yaşasaydı senin bu dediklerine katılırmıydı acaba. yeryüzünde işkenceyle insan öldürmek nerde görülmüş. hele birde ben müslümanım diyen zalim esed bunu yapıyorsa vay ne müslümanlık.gündemi senin gibiler çarptırır.
A. Reşit EKŞİ
27 Eylül 2012 Perşembe 12:22
DİLSİZ ŞEYTANLAR NERDE ?
Halepteki bombalamaların ardından ortaya çıkan fecaat videosunda, humus ve diğer kentlerin yerlebir edilmesinde ve bu işkence videolarında o dilsiz şeytanları yorum yazarken göremiyoruz...
mücahit alpay
26 Eylül 2012 Çarşamba 10:23
Kininizle Geberin
Suriyede yapılan zulme sessiz kalan Müslümanlar bunu hangi prensip ve ilkeler ile makul bulyor ve sessiz kalıyor? Ya rab!
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا
Ahalisi zalim olan bu ülkeden bizi çıkar, katından bize bir sahip gönder; diyenlere sahip çıkmıyoruz! mu diyorsunuz. Bu kadar basit mi? Allah kör gözlerinizi açsın, gerçeği bir an önce idraklerinize yansıtsın.
Özgür-Der üzerine düşen şahitliğini yapıyor, Rabbim! Sen üzerimize şahitsin.
VİDEO
25 Eylül 2012 Salı 14:09
Cesetler
İşkenceye uğrayan Suriyelilerin cesetleri:
https://www.youtube.com/watch?v=tJq7qMFgLKk
Kerem Sözer
25 Eylül 2012 Salı 10:11
Şebbihaların Rehberi Hamaney (mi?)
İşkence. tecavüz, yıkım kıyım, tecavüz vs. her biri mazlum Suriyeli kardeşlerimiz üzerinde Baas-Esed çetesi tarafından icra ediliyor.

Baas-Esed çetesini kim ayakta tutuyor, kim destekliyor, kim savunuyor? Rusya evet, Çin evet ama daha önemlisi ve acı vereni 'İslami' İran, değil mi?

Rehber Ali Hamaney bir gün olsun Esed-Baas çetesine tecavüz etmeyin, işkence etmeyin, katliam yapmayın diye seslendi mi? Ben duymadım.

Neden Rehber Hamaney, Suriyeli Müslümanların da rehberi sayılmaz mı? O sadece Şebbihalara, Muhaberata, Nusayrilere mi rehberlik edecek? Ya da işkence altındaki Müslümanlara Esed tağutuna itaatta kusur etmeyin yoksa küserim size mi diyor?

"Suriye muhalefeti Avrupada icad ve inşa edildi" diyen muhterem Atasoy abimizin neden hiç sesi çıkmaz şimdilerde?

Yoksa Suriyeli kardeşlerimizi kirletme misyonu tamamlandı, Esed-Baas cuntası karşısında Müslümanların kafa karışıklığı sağlandı da "inzivaya" mı çekildi yine? Bunca Tuğyan var ama beklenmediği üzere Atasoy abinin Issızlığı nedense zirve yapıyor.

Kafir ve zalim bir rejimi değil de küfre ve zulme direnen Müslümanları AB ve ABD'nin piyonu olarak yaftalamakla çok büyük ve tarihi bir misyon ifade etmiş oldu herhalde. Gönül huzuruyla bizi kendimize gelmeye çağırmaya devam edebilir yine.

İran'ın ajentası gibi çalışanlara söylenecek bir söz kalmış olabilir mi? Şeytan Ayetlerini yayınlayan Kemalist Maocuların kucağına oturmakta hiç bir beis görmeyen Nüfuz Casusları için ben de dua ediyorum:

Rabbim sizi Nusayri Baas çetecileriyle, Kemalist Perinçekgillerle beraber haşretsin! Sadece bu dünyada değil ahirette de kaderinizi ayırmasın!
mehmet karaboğa
25 Eylül 2012 Salı 02:33
caniler
bunlar insan olamaz,hangi hayvana benzeteceğimi şaşırdım.Düşünüyorum,hangi hayvan türü bunu yapar.baya belgesel izlerim hayvanlar avlarını öldürür sonra yerler.yok yok böyle bir hayvan türüne rastlamadım.hayvandan da aşşağılık dedikleri bunlar olsa gerek...
Abdurrahman ALMAZ
24 Eylül 2012 Pazartesi 20:52
İSLAMCI İRAN VE HİZBULLAH
Suriye de halkına karşı bu denli vahşet işleyen esede mezhep kaygıları ve maslahat gerekçeleriyle destek veren islamcı iranı ve hizbullahı lanetliyorum ve ona destek veren müslümanlar hangi islama iman ediyorlarsa rahman şahit olsun ben o islamı ve inandık dedikleri ilahı red ediyorum...
ekonomist76
24 Eylül 2012 Pazartesi 16:57
Ey Müslüman!
Ey Müslüman! bunları izlediğin halde eğer hala esed ve köpeklerinin haklılığını savunuyorsan, bunlar emperyalizme karşı mücadelenin kalesidir, direnişçiler teröristtir , esed in filistin davasına hizmetleri var diyorsan,dilsiz şeytandan farkın yok demektir. Ya Rabb... Müslümanları ve Mazlumları izzetli kıl, onlara zafer ihsan et. Kâfirleri ve zalimleri, zulme göz yumanları, zulmü alkışlayanları, bıyık altından kıs kıs ve sinsice gülenleri, destek verenleri ve sessiz kalanları zelil et, onları aşağıların en aşağısına at, günahlarını suratlarına çarp. Ali Şeriati yi hatırlamadan edemiyorum. Mealen şöyle diyor "Bir müslüman ın ömrü ibadetle geçse, alnı secdeden kalkmasa, bu müslüman İslam ı anlatmayı şiar edinmedikçe, topluma eğilmedikçe, herşeye gözünü yumup sadece kendi kurtuluşu için çalışsa ve bu halde cennet e gitse dahi BENCİL bir müslümandır". Şehid Şeyh Ahmet Yasin in dediği gibi Allah aşkına destek vermiyorsanız bari karşı çıkmayın. Ey Müslüman! Hiçbirşey yapamıyorsan en azından dua et. Müslüman kardeşin için bunu fazla görme.
ismailcan
24 Eylül 2012 Pazartesi 16:51
lanetullahı aleyh
allah belanı versın esad kopegi ve destekleyen komlo zıhnıyetı
hasan mensur
24 Eylül 2012 Pazartesi 15:32
şehidler kervanı
allahım sen hem gizliyi hem aleni olanı biliyorsun insani özelikleri taşıyanların üzüntüsü izah edilemez insani özeliklerini kayb eden zalim kafir diktatür vahşileri ise kahhar sufatınla kahr eyle müntekim sıfatınla intikam al ellerini kurut hiziplerini parçala nesillerini kurut ğazabını şiddetini artır cehennemin en alt tabakasına onları yerleştir suriyedeki kardeşlerimizi bu vahşilerin boyunduruğundan zulmundan işkencelerinden ölüm makinelerinden kurtar hasta ve yaralılara şifa direnişçi,lere sabır sebat ve zafer nasip eyle amin çiğerimiz parçalandı yarab senin mazlumlara yardımın olmazsa ufukta kurtuluş emaresi yok demektır senin emrin bir göz kırpması gibi bile değil hz süleymenve belkis tahtının hikeyesini biliriz ebrehetonun askerleri üzerine gönderdiğin ebabil kuşlarınıda biliriz firavunun musa ve arkadaşlarını yok etmeye çalışırken denizde nasil onları rezil rüsvay ve yok etiğinide biliriz bedir hüneyn mute hendek savaşınıda biliriz ya rab sen müslüman mazlum gadre uğramiş suriye halkına hangi zaferi onlara layık gürüyorsan aynı zaferi suriyeli müslüman kardeşlerimizede onu tattır nasip eyle bu gön gibi açık ortada müslümanın müslüma ve senden başka dostu yok müslümanlar zaferi kafir ve diktatürlerden değil ancak senden diliyorlar onlara yardım et amin selam ve dua ile
Nezir
24 Eylül 2012 Pazartesi 14:51
oyuna gelmeyelim
Dövülenler NATO' tarafından kışkırtılmış, TC'nin kandırdığı, Katar destekli piyonar olabilir. Acımadan önce düşünmekte yarar var. Hem zaten dövenler direniş eksenini temsil ettiğinden aleyhlerine konuşup, israil'in ekmeğine yağ sürmemek lazım. Bizim öncelikle Amerikan yapımı filmi hedflememiz gerekir. Bu tür istisanai mevzular ümmetin vahdetine katkı sağlamıyor. bakın oysa ne güzel Şii-Sünni ayırmadan meydanlarda hep beraber ABD'yi proteto ediyorduk. Bu tür görüntülerle kafa karıştırmak da neyin nesi?
Diğer Haberler
DÜŞÜNCE PLATFORMU
PANO
İKTİBASLAR
KARİKATÜR