Suriye’de Bir Kardeşimizi Daha Şehit Verdik

23.05.2013 11:21
Suriye’de Bir Kardeşimizi Daha Şehit Verdik
Suriye’de cihada destek için giden ve şehit düşen Türkiyelilere bir kardeşimiz daha katıldı.

HAKSÖZ-HABER

Suriye’de şehit düşen Türkiyeli kardeşlerimizin sayısı artıyor.

Son olarak Ebu Talha mahlasını kullanan bir kardeşimizin şehit olduğuna dair bilgi ve görüntüler geldi.

Henüz gerçek ismini öğrenemediğimiz Ebu Talha’nın 20 Mayıs’ta Materminna Hava alanında Esed’e bağlı güçlerle girdiği çatışmada şehit düştüğü bildirildi.

Kardeşimizin Ankaralı olduğu ve Suriye’de Ketibetul Taliban saflarında savaştığı öğrenildi.

Kardeşimize Rabbimizden rahmet; ailesine dünya ve ahiret hayatında güzellik diliyoruz.

Islahhaber.net adresinde yayınlanan video:

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
gonca goksel
05 Haziran 2014 Perşembe 16:51
16:51
Rabbim mekanini cennet gunahlarini affetsin cok uzulduk inanamadik yuzu nurlu arkadasim :(akdereli gonca.
ali durmaz
27 Kasım 2013 Çarşamba 13:24
13:24
allah bizede o şerefi nail etsin amin
yılmaz şentürk
25 Haziran 2013 Salı 00:51
ah be özdemir abim
mekanın cennet olsun özdemir abi daha bugün öğrendim tüylerim diken diken oldu resmen rabbim seni cennetine almıştır.
şehidimin annesi
14 Haziran 2013 Cuma 12:30
oğlum babana ve sevenlerine şefaatci ol
tüm mümin evlatlarıma selam olsun . allah şehitliğini kabul etsin . ben seni çok seviyordum ama yaratanımız daha cok seviyormuş . buna inandık buna iman ettik. supanallah masallah oğlum nurluydu ama şimdi dahada cok nurlanmış. biz yalan dünyada kaldık ama sen asıl evindesin inşallah. allah senin zaten yanında inşallah bizde müminler olarak asıl evimize döneriz inşallah... inşallah senin yavrularınıda allahın ve senin istediğin gibi yetiştiririz. seni coooooook seviyorum....... essalamu aleyküm
şehidimin ablası
14 Haziran 2013 Cuma 12:19
allah c.c sabrımızı versin
allaha hamd olsun biliyoruz ki kardesim hem bu dünyasını hemde öbur dünyasını cok güzel hazırladı . insallah şu an firdevs cennetinde kardeşim ... allah sağlam sozle iman edenleri hem dünya hayatında hemde ahirette sapasağlam tutar . ilk şehit düştüğü an cennetteki yeri kendine gösterildiği için bu kadar güzel gülüyor . essalamu aleykum
gökmen gülten
31 Mayıs 2013 Cuma 02:33
allahuekber
yüce rabbim mekanını cennet eylesin.ailenide ahirette yanında görmeni nasp etsin.şu fani dünyadada tüm müslüman kardeşlerimize zaferi tattırsın inşallah.allahım şu günahkar kuluna aciz kulunada şehadeti tattır yarabbim müslümanları muzaffer kıl yarabbim.senin her şeye gücün yeter sen rahmansın rahimsin her şeye gücün yeter.banada güç kuvvet ver yarabbim.
aişe gül
29 Mayıs 2013 Çarşamba 16:38
şehid'in gülüşü
şehidimizin gülüşü bizleri çok etkiledi.ALLAH şehadetini kabul buyursun...
süleyman yüc....
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:40
aslan yürek
bende senin icin birkac söz söylemek istedim .helel olsun sana zaten aslan gibi bir yüregin vardı.kalbi yüregi bol fedakar ,boskırın kaplanı kardeşim seni biztanıyanlar seni her zaman saygıyla rahmetle hatırlayacagız .allah rahmet etsin sana .bizim cesur kardeşimiz. akdere.merkez
kardeş
27 Mayıs 2013 Pazartesi 09:48
tebrik
sizlere katılmamız yakındır
erbil tahan
26 Mayıs 2013 Pazar 21:21
suriyeli şehitler
yasin şentürk kardeşimizin şehadetinin ardından özdemir yıldırım kardeşimizin şehadeti bizleri canı gönülden üzmüştür kardeşimizin ailesine başsaglıgı diliyorum ve kardeşimize kıpta ediyorum rabbim onları cenletiyle müşdelemiştir ve onlara 70 kişiye şefaat hakkı vermiştir müjdeler olsun ailesine vearkadaşlarına rabbim şehadetlerini kabul etsin amin
BOZOK BOZOK
25 Mayıs 2013 Cumartesi 18:27
TEBRİK
Kardeşim Bayramın Hayırlı Ve Mübarek Olsun Gittiğin Yere Bizlerdende Selam Söyle Şehidlerin Efendisi Yol Arkadaşın Olsun Selamünaleyküm....
taliban
25 Mayıs 2013 Cumartesi 16:12
taliban
akhiler kardeşimiz şehadet tarihini 20,05,2013 diye yazmışlar kardeşim talha 18,05,2013 saat 16,50 de mateer minna havaalanında 2 keafiri kannasla vurduktan 5 dakika sonra tank mermisinin isabet etmesi sonucu şehid oldu inşaallah ALLAH icin ümmetin bu umursamaz durumuna cok üzülüyordu hep derdi ordakiler mazlum yardım edelim diye inşşallah ordaki mücahitlere yardım edemiyorsanız bile dua edin esselamun aleykum
mücahidi amedi
25 Mayıs 2013 Cumartesi 13:50
gercek hüzbullahi şehit
yaşayan ve bu isme layık olan gercek hüzbullahi olan bu kardeşimizin şehadetini Rabbim kabul etsin bu şehadetler biz günahkar kullarının uyanmasına vesile olsun Vallahi aglamaktan ve dua etmek dışında elimden bişey gelmiyor yarabbi bu şehitler ve öldürülen masum cocuklar ve kadınlar hatrına sen bu zalim baas rejimini ülkemizdeki ve dünyadaki işbirlikçilerini rezil ve zelil bi şekilde maglup edesin vede bü şerefli direnişcileri ve halkı muzaffer eyleyesin amin yarabbi
Mustazaf Ali
24 Mayıs 2013 Cuma 20:55
Mübarek olsun...
Rabbim, Şehid'e rahmet eylesin.
Rabbim, İran ve Lübnan Hizbullah'ını doğru yol iletsin, ümmetin içine fitne sokmaktan vazgeçirsin ve tekrar eski izzetine geri çevirsin. Gözümüzde kahraman olan bu insanlar aklımızın almadığı ve imanımızın el vermediği şekilde müslümanlara silah doğrultmuşlar.
Ey Rabbimiz, sen Hak olan yoluna bizleri ilet ve kim doğru yolda değilse şaşkınlıklarını apaçık göster ki ne dünya'da ne de ahirette bahaneleri kalmasın! (amin)
Murat AYDOĞDU
23 Mayıs 2013 Perşembe 21:16
Rahmet ile,
Allah, sorumluluk ve merhamet sahibi şehit kardeşimizi kıyamet günü rahmeti ile kuşatsın, dünya hayatında kalbi merhametten uzaklaşanlara vesile bir şahit kılsın..
fatih erşahin
23 Mayıs 2013 Perşembe 20:04
Kardeşimin ismi Özdemir yıldırım kırşehirli
Bana ilk Kardeşim İslam davetini getiren kardeşim.Seni Allah için öyle çok seviyordumki demekki Allah a.c. seni daha çok seviyormuşki seni yanına aldı Allah şehadetini kabul etsin
Sevineyimmi !
Üzüleyimmi !
İsyan etmemek için senin adına seviniyorum.
Mekanın firdevs cenneti olsun inşallah.
Rabbim şehidliği bizlerede nasib eder inşallah.
Yarabbi tez zamanda nusretini gönder inşallah.
Ayhan AKIN
23 Mayıs 2013 Perşembe 19:07
Şehadetin Mübarek olsun.
Şehadetin mübarek olsun yiğidim.Allah ailesine sabır versin.Mübarek kanıyla çorak topraklarımız bereketlenir yeni güller ve sümbüller yeşerir inşallah...
Huseyncan
23 Mayıs 2013 Perşembe 18:13
Hizbulhak
Hizbullahi bir genç'miş.
Hakkın yanında savaşırken şehid olmuş.
mübarek olsun.
şehadet yurekli
23 Mayıs 2013 Perşembe 14:48
şehadet
Allahu ekber ne güzel bir şehid rahman en güzel şekilde kendi katında ağırlasın ve şehitler kervanına katılmayı bizlerede ihsan etsin inşa'Allah şüheda bahçesine bir şehid daha uçtu...
YILDIRIM
23 Mayıs 2013 Perşembe 12:50
cennet kolay değil
Elhamdulillah. Ankaramızdan şehitler çıkıyor.Elhamdulillah aramızda şehit olmayı bekleyenler var. Selam olsun sözlerinde duranlara ve bekleyenlere. Şehadetin mubarek olsun. İnşaallah şehitsin ve kazandın. Zafere ulaştın. Enkarlı sen çıktın. Biliyorum ki "Selamun aleykum, tıbtum fedhuluha galidin" diye karşılandın. gülümsemenden belli. sanki bizlere "vecealani minel mukramin" der gibi duruyorsun. Selam sana.
İKBAL
23 Mayıs 2013 Perşembe 12:41
CENNET Mİ CEHENNEM Mİ
kendimden o kadar utanıyorum ki bu haberlere bakarken, neden daha kaç kişi daha ölmeli oraya gidip savaşmak için, sanırım biz müslümanların en büyük zaafı birlik olamamak, ALLAH CC. 'ın ip olan KURANI KERİME sarılmamak, malesef .... o öldürülen bebeklerin çocukların vebali en az öldüren kafirler kadar bizdede var ve biz orda onların uğruna savaşmadıktan sonra gerekirse bu kardeşlerimiz gib ölmedikten sonra bizi hiçbişey kurtaramaz ahirette hemde hiçbişey.........
Ummu Hafsa İman
23 Mayıs 2013 Perşembe 12:35
Şehadeti mubarek olsun
bu kardeş eşimin arkadaşıdır ismi medyaya ulasmadan söylemem sanırım dogru olmaz .. sanırsam halepteydı Allah u alem yanlıs olmasın ..
Yasir AKTAŞ
23 Mayıs 2013 Perşembe 11:55
Onur ve şeref dolu bir şehadet
Rabbim Suriye intifadasındaki şehit olan bütün kardeşlerimizin şehadetini kabul etsin. Ailelerine sabır versin. Rabbim bütün intifadadaki müslümanları zafere ulaştırsın. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.
Abdussabur
23 Mayıs 2013 Perşembe 11:49
Şehadet Sevdalıları
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun!
Maşaallah,Ankaralı Müslümanlar şehadet yarışında en öndeler.
Rabbim onların kanlarını bereketli kılsın!Tağut Esed'in ve velilerinin sonlarını görmeyi de bizlere nasip etsin,AMİN!
Diğer Haberler
DÜŞÜNCE PLATFORMU
PANO
İKTİBASLAR
KARİKATÜR