Sivas Özgür-Der Üyeleri Piknikte Buluştu!

02.07.2012 17:39
Sivas Özgür-Der Üyeleri Piknikte Buluştu!
Sivas Özgür-Der üyeleri Sivas’ın mesire yeri Paşabahçe’de yıl sonu pikniği düzenledi.

Sabah kahvaltısıyla başlayan gün futbol, basketbol, voleybol, badminton turnuvalarıyla devam etti. Çocukların kendi arasında sinema bileti ile ödüllendirildiği yarışmalar tüm katılımcıların dikkatini çekti. Gün boyu semaverlerin sönmediği ve koyu sohbetlerin cereyan ettiği piknikte namazlar toplu olarak kılındı. Piknikte, dernek üyeleri Duran Taştan’ın, Olcay Yıldırım’ın, Alim Şimşek’in ve İlyas Kuzgun’un yoğun emeklerine, alın terlerine tüm katılımcılar şahitlik etti.

Hep birlikte yenen yemeklerin ve meyvelerin eşliğinde toplu konuşmalardan ziyade sık sık derinlikli diyalogların kurulduğu piknik, kadın-erkek geniş bir katılımla arzu edildiği gibi sıcak bir şekilde sona erdi. 

sivas-20120702-2.jpg

sivas-20120702-3.jpg

sivas-20120702-4.jpg

sivas-20120702-5.jpg

sivas-20120702-6.jpg

sivas-20120702-7.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Rümeysa Aslan
09 Temmuz 2012 Pazartesi 01:20
samimiyet-Bilgi+iman- sıkı çalışma- Allah'ın yardımı= SORUMLULUK
'Andolsun saf saf dizilenlere!' Kötülükten men edip iyiliği emredenlere. Allah birlikteliğimizi mübarek kılsın inşaallah.
Okay Coşkun
03 Temmuz 2012 Salı 16:28
İmam
İmam efendiyi gözüm bir yerden ısırıyor ama...:-)
Murat AYDOĞDU
03 Temmuz 2012 Salı 16:02
Hayırlı olsun...
Ünsiyet öyle güzel bir şey ki, kalpleri yaklaştırır, mizaçları farkettirir, istişareleri zenginleştirir.
Sivaslı karedeşlere muhabbetlerimizle.
beytocan
03 Temmuz 2012 Salı 14:38
Ne Güzel
Güzel bir ortam olmuş, kardeşlerimizin beraberliğinden bizler de moral bulduk, buluyoruz. Sivas'a selamlar.
Bilal
03 Temmuz 2012 Salı 12:55
Isparta'dan selam
Selamunaleykum,

Allah işlerimizi bereketlendirsin.Allah'ın rahmeti sizinle olsun...
Çelebi (HAS-DER)
03 Temmuz 2012 Salı 11:30
muhabbetle
muhabbetiniz bol ola......::::)))
sinan ceran
03 Temmuz 2012 Salı 09:21
gayret-tevekkül-akıbet
Çok güzel, düzenli, sıcak ve samimi bir ortamdı. Bu ortamın oluşmasında çabalarını esirgemeyen tüm kardeşlerime çok teşekkür ederim. Allah kardeşliğimizi, paylaşımımızı yaşadığımız hayatın içinde sınayarak pekiştirmeyi de nasib etsin. orhan kardeşimi ve fuat abiyi de ben ekleyeyim. özgür çocuk kulübünün çocuklarını organize eden hanım kardeşlerimede çok teşekkür ederim. baki selamlar.
Murat Kurt
03 Temmuz 2012 Salı 00:39
Özlem..
Nasılda özlemişiz Tufan abinin arkasında namaz kılmayı...

Allah kabul etsin..
Berşan