Kapatılırsınız haa!

01.08.2008 04:16

Ali İhsan Karahasanoğlu

Estirdikleri şu havaya bakın..

“6’ya 5 oyla, kapatmama kararı çıkmamış”mış!. “Aslında bu sonuç, kapatma demek”miş. “Ama son bir şans tanınmış”.. “AK Parti’nin ona göre davranması gerekir”miş!

Yani?

Yani ne yapması gerekir, AK Parti’nin?..

Gelip evinizin önünü temizlemesi, ayakkabılarınızı fırçalaması, bulaşıklarınızı yıkaması mı gerekiyor?

Ne yapmalı?

Temel hak ve özgürlükler konusunda kanun çıkarmamalı.. Yönetmelik değiştirmemeli. Ama bir avuç seçkincinin maaşlarına yüksek oranda artışlar sağlamalı..

Öyle mi?

Ne yapmalı AK Parti?

Meslek liselilerin katsayı adaletsizliğine maruz kalması ile ilgili yanlışlığı düzeltmemeli.. Kur’an kursuna gitme konusundaki 12 yaş sınırını kaldırmamalı.. Ama her isteyen lokantaya, hiç incelemeden içki ruhsatı vermeli.. Önceki iktidar döneminde bile ruhsat alamamış lokantalara istediği an hemen ruhsat verilmeli.. Her yere bar-pavyon açılmalı. Bunlar için kamu bankalarından krediler verilmeli. Başka ne gibi destekler verilebilir, bunun için çalışmalar yapılmalı..

Yoksa?

Yoksa ne olacağını siz çok iyi biliyorsunuz.

Ramak kaldı kapatılmaya.. Ona göre haaa!

Fakir ve başarılı öğrencilerin, özel okullarda ücretsiz okuma hakkı tanınması gibi girişimlere kalkışmamalı AK Parti.. İmam Hatip kökenli olup, ilahiyat dışında bir alanda lisans eğitimi almış olan, sahasında uzmanlaşmış insanları, Diyanet kadroları dışında görevlendirmemeli AK Parti.. Doktor açığı da olsa, hakim açığı-savcı açığı da olsa, İHL kökenliler bu görevlere kesinlikle alınmamalı..

Yoksa?!

Yoksa kapatılırsınız haa!

Hem Anayasa Mahkemesi üyelerinin 10 tanesinin, odak olma konusunda kanaatleri tam değil mi?.. 10 üyenin tamamı, AK Parti’nin laikliğe aykırı eylemler konusunda odak olduğu düşüncesinde. Öyle ise, bundan sonraki küçücük bir ihlalde bile, AK Parti’nin kapatılması, artık an meselesi..

Eee, ne yapmalı AK Parti?

Uzlaşmalı.. Kendi dışındaki herkesle uzlaşmalı..

Nasıl yani?

Örneğin rektör ataması yapılacağında, CHP’ye sormalı.. Futbol Federasyonu Başkanı seçileceğinde, İşçi Partisi’ne sormalı.. Süleymaniye Camii’ne imam atanacağında, Komünist Parti’ye sormalı..

“ Olur mu kardeşim” diye itiraz etmeyin, böyle olacak işte!..

Bu makamların birçoğuna yapılacak atamalar, hükümetin işi değil de alt kadroların işi mi? Veya bu kadrolara hükümetin ataması dışında, aslında seçimle mi geliniyor?

Olsun, AK Parti hemen kanunları değiştirsin, bu makamlara yapılacak atamalar için, CHP’ye, İşçi Partisi’ne, Komünist Parti’ye sorulmadan atama yapılamayacağını kanun hükmü haline getirsin..

Yoksa?

Yoksa ne olacağını biliyorsunuz, İlhan Selçuk amcamız iki satır yazı kaleme alır, arkasından da başsavcımız bir iddianame hazırlar, anında kapatılırsınız haaa!

AK Parti çok dikkatli olmalı, çoook!

Derin devlet senaryolarına merak sarıp, “1 Numara”yı bulacağız diye konuyu fazla deşmemeli.. Ergenekon soruşturması olduğu yerde kalmalı, hemen sonrasında da yavaş yavaş geri adım atılarak, tahliyeler sağlanıp, beraat kararları verilmeli..

Yoksa?

Yoksası mı var kardeşim bu işin! Anlattık ya.. Ka-pa-tı-lır-sı-nız!

Lamı cimi yok bu işin! 6’ya 5!..

Bir tane üyenin, “Ben de kapatılsın diyorum” demesine bakar bu iş!

Kapatılır gidersiniz işte..  Ona göre haaa!

Başörtü serbestiyetini falan aklınıza hiç getirmeyin zaten.. O defter kapandı. Bir daha açılmamak üzere hem de..

Değil o konuda anayasa değişikliği yapmak, değil kanun çıkarmak, aklınızın köşesinden geçirseniz, hemen haberimiz olur ve kapatılırsınız haaa!

Önümüzde belediye seçimleri var.. AK Partili adaylar, halktan oy istemeye falan kalkmayın haaa.. Onlar verirlerse, yapacak bir şey yok. Ama siz oy isterseniz, partiniz kapatılır haa! Demedik demeyin!

Estirilen hava, işte bu!

Bakalım AK Parti ne yapacak, estirilen bu havaya!

“Yeter bee! Kapatacaksanız kapatın. Milletin kapatmasından daha mı kötü sanki, sizin kapatmanız” deyip, ellerine takılmak istenen kelepçeyi kırıp yoluna devam mı edecek, yoksa tehditlere boyun eğip, prangaya razı mı olacak?

Bekleyip göreceğiz!

VAKİT

  • Yorumlar 0
    Bu yazıya henüz yorum eklenmemiştir.
Yazarın Diğer Yazıları
PANO
KARİKATÜR
Tüm Hakları Saklıdır © 2001 Haksöz Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 212 635 43 75 | Faks : 0 212 631 55 27 | Haber Yazılımı: CM Bilişim